Médiaajánlat

Díjcsomagok 

(2 éves időtartamra)
INTRO Új BÁZIS ALAP NORMÁL EXTRA SUPER
(Szerk. által  írt cikkek) (Szerkesztőség csak igazít a megrendelő által megírt cikkeken!)(0)
Bevezető árak (1)     Ft+ÁFA/év 39000 nem 15000 25000 39000 59000
Normál ár  Ft+ÁFA/év 49000 ingyenes 29000 39000 69000 89000

Megjelenések

Szakmai cikk(2) Közölt cikk/év 1 nem 2 4 6 12
PR cikk(3) PR cikk /év 1 nem nem 1 2 2
Termék akciók alkalom/év nem nem nem 2 4 6
Cégbemutató rovat alkalom/2 év 1 nem nem 1 1 1
Céginfó rovat (cégnév+logo) cég/rovat 1 nem nem 1 1 2
Kollégák bemutatása Max. 3 kolléga nem nem nem nem igen igen
Online riport felelős személlyel szerk. elvek alapján lehet nem lehet 1 1 1
Online “szerkesztői” hozzáférés (4) nem nem nem nem nem igen
Tudástár (cég-márka-link nélkül!) bejegyzés/év nem 1 1 2 2 4

Grafikus banner hirdetések (Ft+ÁFA)

728*90 pixel fejbanner (5) Ft+ÁFA/hó(min. 3 hó) 50000 50000 35000 35000 35000 35000
300*250 pixel banner(6) Ft+ÁFA/év/ oldal 99000 99000 72000 64000 56000 48000
300*100 pixel banner (7) Ft+ÁFA/év/ oldal 50000 50000 45000 40000 35000 30000
728*90 pixel belső banner  (8) Ft+ÁFA/év/ oldal 99000 99000 72000 64000 56000 48000
Nyitóoldali felár +  (9) Ft+ÁFA/év/banner 50000 50000 20000 20000 20000 20000

Külön megjelenések

Eseti PR cikk  /megjelenés 50000 50000 40000 35000 30000 25000
Virtual expo jelenleg fejlesztés alatt (10)
Múzeum
Használt gépek
Kupon
Webinar
Packademy
Packradar felhasználói oldal

Külön munkadíjak

Banner tervezési díj (11)  /banner 9000      (igény esetén)
Képanyag átméretezési díj(12)  /megjelenés 4000  (szükség esetén)

Az árak Ft-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő 15 nap de legkésőbb az első közlés vagy tervezési munka előtt!

(0) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel!
(1) – bevezető árak 2017. dec.23-ig tartó jelentkezés és díjfizetés esetén az első évre
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan.
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül.
(5)  (6)  (7)  (8) – a lenti méretarányos minták alapján
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra
(10) – jelenleg fejlesztés alatt
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál
 

Szakmai és PR cikkek leadási technikai paraméterei

Leadás formátuma

  1.   – Szöveges rész képek nélkül (*.doc, *.docx, *.txt  formátum)
  2.   – Képi anyag különállóan (*.jpeg, *.png formátum)

Leadási méretek

  1.   – Szöveges rész – max. 700 szó(Word szószámlálás alapján)
  2.   – Kivonat – a cikk első mondata alapján automatikus
  3.   – Képi anyag – 1 kötelező főkép + max. 1 belső kép (mindkettő 765*496 pixel méretben 72 dpi felbontásban, max. 70 kbyte fájlméretben)

 

  • – A cikkek áttördelésre kerülhetnek!
  • – A cikkekben lévő linkek törlésre kerülhetnek!
  • – A cikkek (x) jelzéssel jelennek meg, a képi anyagoknál forrásmegjelölés, szerző, vagy licenc hozzájárulás szükséges!
  • – Banner leadás – (max. 70 kbyte, *.gif formátum, az igényelt pixelméretben,link megadással)
  • – Bannerek, cikkek, képi anyagok tárolása a szolgáltató szerverén történik!
  • – Beágyazott videók közlése lehetséges!

Szerkesztői beköszöntő

A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.

Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelentse majd rövid időn belül. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!

Márka jelenlét

Website, mobil site, Facebook

Pillérek

Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro,stb.), Tudástár (packnology), Virtual EXPO (tervezet), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek

Célcsoportok

60 %< felsőfokú végzettség, 70 %< csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80%< 18-49 korosztály, 70 % városlakó, 50 % döntéshozó

Termékelőnyök

relevancia,innováció,egyedülállóság,aktivitás,könnyű elérés

A PACKRADAR a tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:

  • – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
  • – egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
  • – a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal nagy, ezért a kampány során egyenletesen intenzív.

 

A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.