Főoldal > Médiaajánlat

Médiaajánlat

 

Díjcsomagok (2 éves időtartamra) INGYENES ALAP NORMÁL EXTRA SUPER
Bevezető árak (1)  /év nem 15000 25000 35000 59000
Normál ár  /év ingyenes 29000 39000 69000 89000
Megjelenések
Szakmai cikk(2) Közölt cikk/év 1 2 4 6 12
PR cikk(3) PR cikk /év nem nem 1 2 3
Termék akciók alkalom/év nem nem 2 4 6
Céginfó rovat Cégnév nem igen igen igen igen
Logo nem igen igen igen igen
Weboldal link nem nem igen igen igen
Kollégák bemutatása Max. 3 kolléga nem nem nem igen igen
Online “szerkesztői” hozzáférés (4) nem nem nem nem igen
Grafikus banner hirdetések
728*90 pixel fejbanner (5)  / hó  (min. 3 hó) 50000 35000 35000 35000 35000
300*250 pixel banner(6) /év/ oldal/ (min. 1 év) 100000 72000 64000 56000 48000
300*100 pixel banner (7) /év/ oldal/ (min. 1 év) 50000 45000 40000 35000 30000
728*90 pixel belső banner  (8) /év/ oldal/ (min. 1 év) 100000 72000 64000 56000 48000
Nyitóoldali felár +  (9) /év/banner 50000 20000 20000 20000 20000
Külön megjelenések
Eseti PR cikk  /megjelenés/rovat 50000 40000 35000 30000 25000
Virtual expo jelenleg nem elérhető (10)
Múzeum
Használt gépek
Kupon
Banner tervezési díj (11)  /banner 9000      (igény esetén)
Képanyag átméretezési díj(12)  /megjelenés 4000  (szükség esetén)
Az árak Ft-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő 15 nap de legkésőbb az első közlés előtt!

 

(1) – bevezető árak 2017. dec.23-ig tartó jelentkezés és díjfizetés esetén az első évre
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan.
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül.
(5)  (6)  (7)  (8) – a lenti méretarányos minták alapján
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra
(10) – jelenleg fejlesztés alatt
(11) – kiadó általi bannerkészítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt bannermérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk nagyobb a megadottnál
 

Szakmai és PR cikkek leadási technikai paraméterei

Leadás formátuma

  1.   Szöveges rész képek nélkül (*.doc;*.docx  formátum)
  2.   Képi anyag különállóan (*.jpeg, *.png formátum)

 

Leadási méretek

  1.   Szöveges rész – max. 700 szó(word általi aut. számoló alapján)
  2.   Kivonat – a cikk első mondata alapján automatikus
  3.   Képi anyag – 1 kötelező főkép + max. 1 belső kép (mindkettő 765*496 pixel méretben 72 dpi felbontásban, max. 70 kbyte fájlméretben)

 

  • A cikkek áttördelésre kerülhetnek!
  • A cikkekben lévő linkek törlésre kerülnek!
  • A cikkek (x) jelzéssel jelennek meg, a képi anyagoknál forrásmegjelölés, szerző, vagy licenc hozzájárulás szükséges!
  • Banner leadás – (max. 70kbyte, *.gif, az igényelt pixelméretben,link megadással)
  • Bannerek, cikkek, képi anyagok tárolása a szolgáltató szerverén történik!

 

 

Szerkesztői beköszöntő

A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.

Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelentse majd rövid időn belül. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy aPACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.

Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!

Márka jelenlét

Website, mobil site, Facebook

Pillérek

Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro,stb.), Tudástár (packnology), Virtual EXPO (tervezet), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport

Célcsoportok

60 %< felsőfokú végzettség, 70 %< csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80%< 18-49 korosztály, 70 % városlakó, 50 % döntéshozó

Termékelőnyök

relevancia,innováció,egyedülállóság,aktivitás,könnyű elérés

A PACKRADAR a tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:

  • – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
  • – egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
  • – a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal nagy, ezért a kampány során egyenletesen intenzív.

 

A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.