csütörtök, szeptember 24, 2020

Médiaajánlat

 

Megjelenések – Tartalomszolgáltatás

(A megrendelő által írt cikkeken szerkesztői igazítás történhet!)(1)

Dicsomagok (két éves időtartamra, számlázás évente) Céginfó (cégnév+logo) Cikkek és Akciók(2)(3) Tudástár (bejegyzések) Hirdetési felület (pixel)
PACKRADAR-XPO
Ár (Ft+ÁFA/év )
CÉGLISTA 1 9.900,-
ALAP 1
1
2 termék
29.900,-
FIX 1 1
1

320*100 49.900,-
FIX 2
1
1
10 termék 49.900,-
NORMÁL 1
4
2
320*100
10 termék
69.900,-
EXTRA 1
6
4
320*250
10 termék
99.900,-

PACKRADAR-XPO kiállítás

PACKRADAR-XPO
20 termék/év
199.900,-
PACKRADAR-XPO Promo 2020.08.31.-ig
max. 2 termék

ingyenes

Grafikus banner – hirdetési felületek

728*90 pix fejbanner (5) Ft /hó(min. 3 hó) – kérjen ajánlatot –
320*250 pixel banner(6) Ft /év 99.000,-
320*100 pixel banner (7) Ft /év 39.000,-
728*90 pixel banner (8) Ft /év – kérjen ajánlatot –

Külön munkadíjak

Banner tervezés (11) /banner igény esetén – 19.000,-
Képanyag átméretezés(12) /megjelenés szükség esetén – 4.000,-

Külön megjelenések

Múzeum

jelenleg fejlesztés alatt (10)


Használt gépek
Kupon
Webinar
Packademy
Az árak Ft-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő 15 nap de legkésőbb az első közlés vagy tervezési munka előtt!
(*) – az árváltoztatás jogát fenntartjuk a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba!
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel!
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan.
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül.
(5) (6) (7) (8) – a lenti méretarányos minták alapján
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra
(10) – jelenleg fejlesztés alatt
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál

Szakmai és PR cikkek leadási technikai paraméterei

Leadás formátuma

  1. – Szöveges rész képek nélkül (*.doc, *.docx, *.txt formátum)
  2. – Képi anyag különállóan (*.jpeg, *.png formátum)

Leadási méretek

  1. – Szöveges rész – max. 700 szó(Word szószámlálás alapján)
  2. – Kivonat – a cikk első mondata alapján automatikus
  3. – Képi anyag – 1 kötelező főkép + max. 1 belső kép (mindkettő 765*496 pixel méretben 72 dpi felbontásban, max. 70 kbyte fájlméretben)
  • – A cikkek áttördelésre kerülhetnek!
  • – A cikkekben lévő linkek törlésre kerülhetnek!
  • – A cikkek (x) jelzéssel jelennek meg, a képi anyagoknál forrásmegjelölés, szerző, vagy licenc hozzájárulás szükséges!
  • – Banner leadás – (max. 70 kbyte, *.gif formátum, az igényelt pixelméretben,link megadással)
  • – Bannerek, cikkek, képi anyagok tárolása a szolgáltató szerverén történik!
  • – Beágyazott videók közlése lehetséges!

 

 

Szerkesztői beköszöntő

A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.

Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelentse majd rövid időn belül. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!

Márka jelenlét

Website, mobil site, Facebook, Twitter

Pillérek

Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro,stb.), Tudástár (packnology), PACKRADAR-XPO (virtuális csomagolástechnikai kiállítás), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek

Célcsoportok

60 %< felsőfokú végzettség, 70 %< csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80%< 18-49 korosztály, 70 % városlakó, 50 % döntéshozó

Termékelőnyök

relevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés

A PACKRADAR a tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:

  • – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
  • – egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
  • – a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal nagy, ezért a kampány során egyenletesen intenzív.

A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.

120000

Látogató

350000

Letöltés

98

Megelégedettség

500

Partner

PACKRADAR-XPO csomagolástechnikai kiállítás - Jelentkezés

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com