Megjelenések – Tartalomszolgáltatás – Hirdetési tarifák(*)(A megrendelő által írt cikkeken alaki és jóváhagyással tartalmi szerkesztői igazítás történhet!)(1) |
|||||||
Díjcsomagok (két éves időtartamra, számlázás évente) | Megjelenés | Weboldal | Cikkek (2)(3) | Hirdetési felület (pixel)(5)(6)(7)(8) |
PACKRADAR-XPO (magyar nyelvű) |
1 éves időszakra Ár (EUR/év ) |
2 éves időszakra éves számlázással Ár (EUR/év ) |
Cégfelirat | szerkesztés alapján | – | – | – | – | – | ingyenes |
LINK | 1 box | link | – | – | – | 79.- | 49,- |
LINK+logo(5) vagy animált banner hirdetés(6) (kis méretű) | 2 boxban | link | – | 150*50 logo vagy
320*40 banner |
– | 139,- | 79,- |
LINK+animált banner hirdetés(7) (közepes méretű) | 5 boxban | link | 1 | 320*100 | – | 189,- | 109,- |
PACKRADAR-XPO kiállítás (magyar nyelvű) |
|||||||
PACKRADAR-XPO stand | 6 box+6 pavilon standkiválasztás cégbemutató Youtube videólink termékenként 2 db Youtube videólink termékfotók, prospektusok | link | 4 | 150*50 logo és
320*100 banner |
10 termék | 499,- | 329,- |
Grafikus banner – hirdetési felületek |
|||||||
Hirdetés (közepes méretű)(8) | 2 boxban | link | – | 320*100 | – | 129,- | 69,- |
Hirdetés (nagy méretű)(9) | 2 boxban | link | – | 320*250 | – | 289 | 169,- |
Külön munkadíjak |
|||||||
Banner tervezés (11) | igény esetén – 39,- | ||||||
Képanyag átméretezés(12) | szükség esetén – 10,- | ||||||
Külön megjelenések |
|||||||
Múzeum | jelenleg fejlesztés alatt (10) |
||||||
Használt gépek | |||||||
Kupon | |||||||
Webinar | |||||||
Packademy |
Az árak EUR-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő megjelenés vagy az első közlés vagy tervezési munka előtt! | ||||||||
(*) – az árváltoztatás jogát fenntartjuk a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba! |
||||||||
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel! |
||||||||
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól |
||||||||
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan. |
||||||||
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül. |
||||||||
(5) (6) (7) (8) – a lenti méretarányos minták alapján |
||||||||
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra |
||||||||
(10) – jelenleg fejlesztés alatt |
||||||||
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban |
||||||||
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál |
||||||||
Szakmai és PR cikkek leadási technikai paramétereiLeadás formátuma
Leadási méretek
|
Szerkesztői beköszöntő
A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.
Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.
A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelenti, de éves szinten kb. 350-400 ezres látogatást jelent. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.
A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja. Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!
Pillérek
PACKRADAR-LIST szakmai céglista, Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro, stb.), Tudástár (packnology), PACKRADAR-XPO (virtuális csomagolástechnikai kiállítás), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek
Célcsoportok
60 % + felsőfokú végzettség, 70 % + csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80% + 18-49 korosztály, 70 % + városlakó, 40 % + döntéshozó
Termékelőnyök
relevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés
A PACKRADAR a csomagolástechnikai tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:
- – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével végzünk analíziseket
- – egyedi megjelenési megoldásokat és túlzásoktól mentes innovatív gondolkodásmódot alkalmazunk
- – a több pilléren álló stratégia határozott irányt mutat a növekedés irányába.
A releváns hírek, információk elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.