Médiaajánlat

 

Megjelenések – Tartalomszolgáltatás – Hirdetési tarifák(*)

(A megrendelő által írt cikkeken alaki és jóváhagyással tartalmi szerkesztői igazítás történhet!)(1)

Díjcsomagok (két éves időtartamra, számlázás évente) Megjelenés Weboldal Cikkek (2)(3) Hirdetési felület (pixel)(5)(6)(7)(8)
PACKRADAR-XPO     (magyar nyelvű)
1 éves
időszakra
Ár (EUR/év )
2 éves
időszakra
éves számlázással
Ár (EUR/év )
Cégfelirat  szerkesztés alapján ingyenes
LINK 1 box link 79.- 49,-
LINK+logo(5) vagy animált banner  hirdetés(6) (kis méretű) 2 boxban link 150*50 logo   vagy

320*40 banner

139,- 79,-
LINK+animált banner  hirdetés(7) (közepes méretű) 5 boxban link 320*100  – 189,- 109,-

PACKRADAR-XPO kiállítás (magyar nyelvű)

PACKRADAR-XPO stand 6 box+6 pavilon standkiválasztás cégbemutató Youtube videólink termékenként 2 db Youtube videólink termékfotók, prospektusok link 4 150*50 logo   és 

320*100 banner

10 termék 499,- 329,-

Grafikus banner – hirdetési felületek

Hirdetés (közepes méretű)(8) 2 boxban link 320*100 129,- 69,-
Hirdetés (nagy méretű)(9) 2 boxban link  – 320*250  – 289  169,-

Külön munkadíjak

Banner tervezés (11) igény esetén – 39,-
Képanyag átméretezés(12) szükség esetén – 10,-

Külön megjelenések

Múzeum  


jelenleg fejlesztés alatt (10)


Használt gépek
Kupon
Webinar
Packademy

 

 

Az árak EUR-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő megjelenés vagy az első közlés vagy tervezési munka előtt!
(*) – az árváltoztatás jogát fenntartjuk a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba!
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel!
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan.
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül.
(5) (6) (7) (8) – a lenti méretarányos minták alapján
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra
(10) – jelenleg fejlesztés alatt
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál

Szakmai és PR cikkek leadási technikai paraméterei

Leadás formátuma

  1. – Szöveges rész képek nélkül (*.doc, *.docx, *.txt formátum)
  2. – Képi anyag különállóan (*.jpeg, *.png formátum)

Leadási méretek

  1. – Szöveges rész – max. 700 szó(Word szószámlálás alapján)
  2. – Kivonat – a cikk első mondata alapján automatikus
  3. – Képi anyag – 1 kötelező főkép + max. 1 cikkbelső kép (mindkettő 765*496 pixel méretben 72 dpi felbontásban, max. 70 kbyte fájlméretben)
  • – A cikkek áttördelésre kerülhetnek!
  • – A cikkekben lévő linkek törlésre kerülhetnek!
  • – A cikkek (x) jelzéssel jelennek meg, a képi anyagoknál forrásmegjelölés, szerző, vagy licenc hozzájárulás szükséges!
  • – Banner leadás – (max. 70 kbyte, *.gif formátum, az igényelt pixelméretben, link megadással)
  • – Bannerek, cikkek, képi anyagok tárolása a szolgáltató szerverén történik!
  • – Beágyazott videók közlése lehetséges!

 

Szerkesztői beköszöntő

A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.

Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.

 A  megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelenti, de éves szinten kb. 350-400 ezres látogatást jelent. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja. Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!

Pillérek

PACKRADAR-LIST szakmai céglista, Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro, stb.), Tudástár (packnology), PACKRADAR-XPO (virtuális csomagolástechnikai kiállítás), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek

Célcsoportok

60 % + felsőfokú végzettség, 70 % + csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80% + 18-49 korosztály, 70 % + városlakó, 40 % + döntéshozó

Termékelőnyök

relevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés

A PACKRADAR a csomagolástechnikai tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:

  • – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével végzünk analíziseket
  • – egyedi megjelenési megoldásokat és túlzásoktól mentes innovatív gondolkodásmódot alkalmazunk
  • – a több pilléren álló stratégia határozott irányt mutat a növekedés irányába.

A releváns hírek, információk elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.