Szolgáltatási díjak

 

Megjelenések – Tartalomszolgáltatás – Hirdetési tarifák(*)

(A megrendelő által írt cikkeken alaki és jóváhagyással tartalmi szerkesztői igazítás történhet!)(1)

Dijcsomagok (két éves időtartamra, számlázás évente) Megjelenés(2)(3) Hirdetési felület (pixel)(5)(6)(7)(8) PACKRADAR-XPO     (magyar nyelvű)

1 éves időszakra

Ár (EUR/év )

2 éves időszakra 

évenkénti számlázás 

Ár (EUR/év ) 

 

KEDVEZMÉNYES ÁR!!
2 éves időszakra 
évenkénti számlázás 
Ár (EUR/év ) 
(2024.06.30.-ig rendelhető)

PACKRADAR-LIST céglista

Cégfelirat  ingyenes  
LINK (cég weboldal) 1 box 79,- 49,-  
LINK+logo(5)  1 boxban 150*50 px logo  139,- 79,- 59,- 
LINK+logo(5)+banner1(6)  1 boxban  150*50 px logo + 320*100 px gif  –   139,-  79,-   
LINK+logo(5)+banner2(7)+cikk 1 boxban + 1  cikk/év 150*50 px logo + 320*250 px gif  – 189,- 109,-  

PACKRADAR-SHOP piactér

SHOP(4) SHOP (6 termék/év) 119,- 99,-  

PACKRADAR-XPO kiállítás (magyar nyelvű)

PACKRADAR-XPO stand LINK+logo+banner1 csomag,  6 PACKRADAR-LIST box+6 pavilon, standkiválasztás, cégbemutató szöveges + Youtube videólink, termékenként 2 db Youtube videólink+ 6 db fotó, 4 PACKRADAR cikk/év, prospektusok 150*50 logo   és  320*100 banner

max. 10 termék

1 termék egy pavilonhoz rendelhető

499,- 329,-  
+banner2 (banner 1 helyett banner 2  -320*250 px méretben) felár 50,-  
+termékcsere opció a standon 2 éves előfizetés esetén a második évben 10 termék teljes körű cseréje 50,-  

Grafikus banner – hirdetési felületek

Hirdetés (fejbanner) oldalfejléc 728*90 998,-  
Hirdetés (nagy banner)(8) 2 boxban 320*100 129,- 69,- 59,- 
Hirdetés (óriás banner)(9) 2 boxban 320*250  – 289  169,- 149,- 

Külön munkadíjak

Banner tervezés (11)  igény esetén – 39,-  
Képanyag átméretezés(12) szükség esetén – 10,-  
Az árak EUR-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t, minthogy a számlák EUR alapon történnek kiállításra, az ellenérték utalása is EUR-ban kell történjen! Fizetési határidő megjelenés vagy az első közlés vagy tervezési munka előtt!
(*) – az árváltoztatás jogát fenntartjuk a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba!
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel!
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan.
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a PACKRADAR-SHOP oldalon is közzéteheti ajánlatát.
(5) (6) (7) (8) – a lenti méretarányos minták alapján animált változatban is
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra
(10) – jelenleg fejlesztés alatt
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál
(13) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül.

Szakmai és PR cikkek leadási technikai paraméterei

Leadás formátuma

  1. – Szöveges rész képek nélkül (*.doc, *.docx, *.txt formátum)
  2. – Képi anyag különállóan (*.jpeg, *.png formátum)

Leadási méretek

  1. – Szöveges rész – max. 700 szó(Word szószámlálás alapján)
  2. – Kivonat – a cikk első mondata alapján automatikus
  3. – Képi anyag – 1 kötelező főkép + max. 1 cikkbelső kép (mindkettő 765*496 pixel méretben 72 dpi felbontásban, max. 70 kbyte fájlméretben)
  • – A cikkek áttördelésre kerülhetnek!
  • – A cikkekben lévő linkek törlésre kerülhetnek!
  • – A cikkek (x) jelzéssel jelennek meg, a képi anyagoknál forrásmegjelölés, szerző, vagy licenc hozzájárulás szükséges!
  • – Banner leadás – (max. 70 kbyte, *.gif formátum, az igényelt pixelméretben, link megadással)
  • – Bannerek, cikkek, képi anyagok tárolása a szolgáltató szerverén történik!
  • – Beágyazott videók közlése lehetséges!

      Szerkesztői beköszöntő

A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.

Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.

 A  megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelenti, de éves szinten kb. 350-400 ezres látogatást jelent. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.

A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja. Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!

Pillérek

PACKRADAR-LIST szakmai céglista, Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro, stb.), Tudástár (packnology), PACKRADAR-XPO (virtuális csomagolástechnikai kiállítás), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek

Célcsoportok

60 % + felsőfokú végzettség, 70 % + csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80% + 18-49 korosztály, 70 % + városlakó, 40 % + döntéshozó

Termékelőnyök

relevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés

A PACKRADAR a csomagolástechnikai tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:

  • – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével végzünk analíziseket
  • – egyedi megjelenési megoldásokat és túlzásoktól mentes innovatív gondolkodásmódot alkalmazunk
  • – a több pilléren álló stratégia határozott irányt mutat a növekedés irányába.

A releváns hírek, információk elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.