Megjelenések – Tartalomszolgáltatás(A megrendelő által írt cikkeken szerkesztői igazítás történhet!)(1) |
|||||
Dicsomagok (két éves időtartamra, számlázás évente) | Céginfó (cégnév+logo) | Cikkek és Akciók(2)(3) | Hirdetési felület (pixel) |
PACKRADAR-XPO (magyar nyelvű) |
Ár (Ft+ÁFA/év ) |
ALAP | 1 |
1 |
– | – | 29.900,- |
FIX |
1 |
1 |
– | 2 termék | 49.900,- |
NORMÁL | 1 |
2 |
320*100 |
10 termék |
79.900,- |
EXTRA | 1 |
4 |
320*250 |
10 termék |
119.900,- |
PACKRADAR-XPO kiállítás (magyar nyelvű) |
|||||
PACKRADAR-XPO |
20 termék/év |
199.900,- | |||
Grafikus banner – hirdetési felületek |
|||||
728*90 pix fejbanner (5) | Ft /hó(min. 3 hó) | – kérjen ajánlatot – | |||
320*250 pixel banner(6) | Ft /év | 99.000,- | |||
320*100 pixel banner (7) | Ft /év | 39.000,- | |||
728*90 pixel banner (8) | Ft /év | – kérjen ajánlatot – | |||
Külön munkadíjak |
|||||
Banner tervezés (11) | /banner | igény esetén – 19.000,- | |||
Képanyag átméretezés(12) | /megjelenés | szükség esetén – 4.000,- | |||
Külön megjelenések |
|||||
Múzeum | jelenleg fejlesztés alatt (10) |
||||
Használt gépek | |||||
Kupon | |||||
Webinar | |||||
Packademy |
Az árak Ft-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t! Fizetési határidő 15 nap de legkésőbb az első közlés vagy tervezési munka előtt! | ||||||||
(*) – az árváltoztatás jogát fenntartjuk a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba! |
||||||||
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel! |
||||||||
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól |
||||||||
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan. |
||||||||
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül. |
||||||||
(5) (6) (7) (8) – a lenti méretarányos minták alapján |
||||||||
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra |
||||||||
(10) – jelenleg fejlesztés alatt |
||||||||
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban |
||||||||
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál |
||||||||
Szakmai és PR cikkek leadási technikai paramétereiLeadás formátuma
Leadási méretek
|
Szerkesztői beköszöntő
A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.
Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelentse majd rövid időn belül. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.
A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja.Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!
Márka jelenlét
Website, mobil site, Facebook, Twitter
Pillérek
Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro,stb.), Tudástár (packnology), PACKRADAR-XPO (virtuális csomagolástechnikai kiállítás), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek
Célcsoportok
60 %< felsőfokú végzettség, 70 %< csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80%< 18-49 korosztály, 70 % városlakó, 50 % döntéshozó
Termékelőnyök
relevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés
A PACKRADAR a tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:
- – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével pozícionáljuk a hirdetéseket
- – egyedi natív hirdetési megoldásokat és viselkedés alapú targetálást is alkalmazunk
- – a futtatott hirdetés interakciója a látogatókkal nagy, ezért a kampány során egyenletesen intenzív.
A releváns hirdetések elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.
[COUNTER_NUMBER id=3825]