Megjelenések – Tartalomszolgáltatás – Hirdetési tarifák(*)(A megrendelő által írt cikkeken alaki és jóváhagyással tartalmi szerkesztői igazítás történhet!)(1) |
|||||||
Dicsomagok (két éves időtartamra, számlázás évente) | Megjelenés | Cikkek (2)(3) | Hirdetési felület (pixel)(5)(6)(7)(8) | PACKRADAR-XPO (magyar nyelvű) | 1 éves időszakra Ár (EUR/év ) |
2 éves időszakra évenkénti számlázás Ár (EUR/év ) |
KEDVEZMÉNYES ÁR!! 2 éves időszakra évenkénti számlázás Ár (EUR/év ) (2023.11.30.-ig történő rendelésre)
|
PACKRADAR-LIST céglista |
|||||||
Cégfelirat | – | – | – | – | – | ingyenes | |
LINK | 1 box | – | – | – | 79.- | 49,- | |
LINK+logo(5) | 2 boxban | – | 150*50 | – | 139,- | 79,- | 59,- |
LINK+kisbanner csomag(6) | 2 boxban | – | 320*40 | – | 139,- | 79,- | 59,- |
LINK+nagybanner csomag(7) | 5 boxban | 1 | 320*100 | – | 189,- | 109,- | |
PACKRADAR-XPO kiállítás (magyar nyelvű) |
|||||||
PACKRADAR-XPO stand | LINK+nagybanner csomag, 6 box+6 pavilon, standkiválasztás, cégbemutató, Youtube videólink, termékenként 2 db Youtube videólink | 4 +prospektusok | 150*50 logo és 320*100 banner | 10 termék 1 termék egy pavilonhoz rendelhető | 499,- | 329,- | |
Kiállított termékek cseréje | 2 éves előfizetés esetén a második évben 10 termék teljes körű cseréje | 100,- | |||||
Grafikus banner – hirdetési felületek |
|||||||
Hirdetés (fejbanner) | oldalfejléc | – | 728*90 | – | 998,- | – | |
Hirdetés (nagy banner)(8) | 2 boxban | – | 320*100 | – | 129,- | 69,- | 59,- |
Hirdetés (óriás banner)(9) | 2 boxban | – | 320*250 | – | 289 | 169,- | 149,- |
Külön munkadíjak |
|||||||
Banner tervezés (11) | igény esetén – 39,- | ||||||
Képanyag átméretezés(12) | szükség esetén – 10,- |
Az árak EUR-ban értendőek, nem tartalmazzák az ÁFA-t, minthogy a számlák EUR alapon történnek kiállításra, az ellenérték utalása is EUR-ban kell történjen! Fizetési határidő megjelenés vagy az első közlés vagy tervezési munka előtt! | ||||||||
(*) – az árváltoztatás jogát fenntartjuk a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba! |
||||||||
(1) – a cikkek szöveges és képi részét a megrendelő küldi meg a szerkesztőségnek az igényelt technikai paraméterekkel! |
||||||||
(2) – cikk megjelenés értékes információt ad az olvasónak, a megjelentetőre vonatkozó szűk releváns információval, de nem a megjelentetőről szól |
||||||||
(3) – PR cikk alatt olyan megjelenést értünk, amiben a megjelentető lényegében szöveges-illetve képi anyagból álló fizetett reklámot helyez el cégével, tevékenységével kapcsolatosan. |
||||||||
(4) – a díjcsomag lehetővé teszi, hogy a megjelentető saját maga online felületen helyezze el a cikket, ami moderálás után kerül közlésre. A kiadó minden jogot fenntart a közlés megvonására, ha az etikai-, erkölcsi-, hitbéli-, politikai-, nemzetiségi-, vagy más egyéb megkülönböztetést alkalmaz, illetve büntetőjogi következményei lehetnek. A moderálás néhány napon belül elvégzésre kerül. |
||||||||
(5) (6) (7) (8) – a lenti méretarányos minták alapján animált változatban is |
||||||||
(9) – fejbanner esetén nem kerül felszámításra |
||||||||
(10) – jelenleg fejlesztés alatt |
||||||||
(11) – kiadó általi banner készítés esetén, egyszerűbb animációval, az igényelt banner mérethez igazodó méretű képi(fotó, céglogó, betűtípus,stb.) anyag leadásával *.gif formátumban |
||||||||
(12) – ha nem teljesülnek a képi leadási feltételek, pl. a fotók mérete vagy felbontásuk eltérő a megadottnál |
||||||||
Szakmai és PR cikkek leadási technikai paramétereiLeadás formátuma
Leadási méretek
|
Szerkesztői beköszöntő
A PACKRADAR a Logimix csoport egyik legfontosabb webes felületen elérhető projektje.
Reményeik szerint nemcsak a csomagolástechnika iránt érdeklődő, vagy abban tevékenykedő, de szélesebb körben is népszerű tartalomszolgáltató portállá válik.
A megcélzott látogatóközönségünk száma a napi többezres kategóriát kell jelenti, de éves szinten kb. 350-400 ezres látogatást jelent. A látogatói szokások átalakulása igényli a minőségi tartalomszolgáltatást, hogy mindig friss információhoz juthasson az olvasó.
A termékfejlesztés során már nemcsak azt kell figyelembe venni, hogy a felhasználók a Google és a Facebook használatával kezdik a napot, hanem azt is, hogy az első számú belépési eszköz az internetre már nem a számítógép, hanem a mobiltelefon. Az itt visszatérő látogatószám is azt igazolja, hogy a PACKRADAR megtalálja felhasználói számára az érdekes tartalmakat, és azt nekik tetsző formában kínálja. Ezért érdemes a PACKRADAR oldalára nap mint nap visszatérni!
PillérekPACKRADAR-LIST szakmai céglista, Hírek, Szolgáltatások (cégadatbázis, stb.), HR információk (joblista, intro, stb.), Tudástár (packnology), PACKRADAR-XPO (virtuális csomagolástechnikai kiállítás), Belépő kapuk (közösségi- és levelező), Partnerajánlatok (aktuális termék- és szolgáltatásajánlatok), aktív Facebook csoport, Webinar és egyéb tréningek
Célcsoportok60 % + felsőfokú végzettség, 70 % + csomagolási szakember, fele-fele nemek, 80% + 18-49 korosztály, 70 % + városlakó, 40 % + döntéshozó
Termékelőnyökrelevancia, innováció, egyedülállóság, aktivitás, könnyű elérés
A PACKRADAR a csomagolástechnikai tartalom és hírszerkesztés kiemelkedő hazai szereplőjévé kíván válni, ennek érdekében:
- – állandóan nyomon követett és elemzett statisztikák segítségével végzünk analíziseket
- – egyedi megjelenési megoldásokat és túlzásoktól mentes innovatív gondolkodásmódot alkalmazunk
- – a több pilléren álló stratégia határozott irányt mutat a növekedés irányába.
A releváns hírek, információk elégedett látogatót és végül még elégedettebb ügyfelet eredményeznek.